Sunday, April 8, 2007

Kattungebus

Min första windows movie maker-film är inte fantastisk (förstår inte varför bildkvaliteten är så dålig, så ser den ju inte ut hos mig?), men det var kattungarna som jag hälsade på förra sommaren och som syns här! Iris är en av dom men helt ärligt så vet jag inte riktigt vilken... Det är hon med en vit liten strimma i pannan och jag känner igen hennes vitfläcksmönster på kroppen, men hon har ett syskon som är väldigt lik henne så det är svårt att veta om det verkligen är Iris alla gånger... Men det är åtminstone hon som sitter i handen och tittar uppåt. Anyway, enjoy!

4 comments:

Anonymous said...

Vilken söt liten film! Jag tycker du var duktig, jag kan ingenting om att göra filmer :-)

Anonymous said...

fast du menar väl "fotade" och inte "filmade"?

Julia said...

anna-stina - tack! fast det är faktiskt otroligt enkelt att fixa ihop ett bildspel i movie maker, problemet är väl att göra det snyggt...

johannes: whot? aha, du menar på slutet av filmen, kom jag på nu? ja det har du ju rätt i, men inte mycket att göra åt nu! :)

Anonymous said...

Sentimental memories,
ååh vad härligt det var när Mette-Marit och alla sju rödtottarna busade hos mig, förra sommaren.

Gammelmatte
Lise
Prinsgatans