Sunday, May 11, 2008

Så var det dags till slut

Det verkar som att Julius har fått ett hem! Som fodervärd är det inte jag som sköter kontakterna, men som jag har förstått det så ser det ut som att Lilleman flyttar allaredan imorrn. Det känns helkonstigt - men roligt att han ska få ett alldeles eget hem! Undrar vad storakatterna kommer att säga...









Iris har förresten blivit otrolig blek i färgen (se t.ex. bilderna i tidigare inlägg). Undrar om hon kommer bli röd igen eller om hon kommer att ha den här nyansen nu. Nu ser hon nästan mer ut som creme än röd!

3 comments:

Pixie-Belle said...

Ånej, så blandade känslor det blev! Visst är det roligt att Julius hittat ett hem, men du får tala om för blivande ägaren att jag kommer att förfölja "henom" med en rostig kratta om h*n är elak mot älsklingen! Pussa honom adjö från mig och önska honom all lycka, kärlek och ett övermått av gos i livet!

Kram Ann-Marie

Anna-Stina said...

Lycka till, lilla Julius, i ditt nya hem! Hälsar Nora & Greta

Anonymous said...

tack! julius hälsar tillbaka, det sa han innan han åkte igår. han kommer säkert att få det bra! (btw, ni är nog faktiskt lite grannar, ann-marie) men OJ vad tomt det känns idag, jag saknar honom så att det gör ont! :( men det är fint att han får förgylla någon annans vardag nu, denna lille älskling! han kommer alldeles säkert att linda nya ägaren kring sin svanstipp! :)