Sunday, May 18, 2008

Filmer

Här är först två filmer på kattungarna när dom var ca 12 veckor. I första filmen har jag till mitt stora förtret gjort en felstavning i slutet men eftersom det tar ungefär hundra år för mig att ladda upp en film på youtube så får det vara.

Kejsarkullen leker

Kejsarkullen diar

Sen finns det ju hur många filmer som helst att kika på på youtube, bl.a. på Ripley och Nora. Igår snubblade jag även en ny favorit med en fin översättning. Till sist två gamla favoriter... this and this.

Slutligen kan jag även berätta att jag fått en första rapport från Julius nya ägare, och allt är väl där!

2 comments:

Anonymous said...

underbara filmer, välsynkad musik!
tycker gammelmatte

Anonymous said...

tack för hälsningen! kan ju inte bli annat än underbart med dom deltagarna. :)