Wednesday, January 30, 2008

Små mirakel

Nej, inte filmen - för det finns väl en som heter så? Men det är ungefär så jag upplever kattungarna varenda dag. Det är verkligen fantastiskt att få följa deras utveckling dag för dag! Jag förundras och njuter av i princip allt dom gör - får hoppas att jag inte blir så här fjantig när jag får egen bebis nån dag. Men det är ju bara helt fantastiskt gulligt när nån gäspar, sträcker på sig, tittar, försöker krypa/gå, spinner, snuttar, drömmer och viftar på öronen, växer (ibland känns dom dubbelt så stora mot föregående dag) osv. En hel del av alla måsten blir dock lidande av mitt fånstirr i lådan och försök till foton, så jag får nog försöka bli lite bättre på att tag i vardagen med (tänk annars vad lågt jag kommer ha sjunkit om tolv veckor!!) Men samtidigt är det verkligen en upplevelse att njuta av. Och snart kommer dom små miraklena ha namn, det är egentligen bara finjusteringen kvar. =) Återkommer om detta, förhoppningsvis senast till helgen.

Delar av dagens bildskörd:

Ibland är Tvåan (vanflickan) mera grisskär än vit... :)




Kan detta verkligen vara bekvämt?


Bona gillar att ligga här när lådan är öppen


Ute på vift


När man är så här liten är det svårt att hålla alla tassar i styr, hihi!




Iris gör sitt bästa för att vara så lättillgänglig som möjligt...

No comments: