Wednesday, October 10, 2007

Liten Iris

Jag har varit dålig på att uppdatera ett bra tag nu men här kommer i alla fall ett litet stick-emellan-inlägg. Bilderna på bebis-Iris och hennes sex syskon är tagna av Lise Blomqvist, tillika Iris faktiska ägare (jag är fodervärd) och uppfödare.

Jag är inte säker på vilken som är Iris...


Tycker den här bilden är så rolig! Mamma Mette-Marit har verkligen fullt upp.


Liiiten Iris






Iris parning är under planering och förhoppningsvis dröjer det inte allför många evigheter innan det är dags, yay!

Måste bara lägga in denna oxå - det är Mette-Marit i tryggt förvar hos sin mamma Ellen (Iris mormor, Bonas mamma).

2 comments:

Pixie-Belle said...

Matte ber mig hälsa att hon är alldeles varm inuti, att det var det sööööötaste hon sett på mycket, mycket länge, men jag vet inte jag, liiiite småäckligt tycker jag nog att det är... men nu har jag framfört det! Kram Pixie

Julia said...

jag tycker oxå det är mycket gulligt här! Iris skriver inget idag för hon är upptagen med att vråla i hallen (*löplöp*) och Bona gömmer sig från skrikhalsen!