Tuesday, October 30, 2007

Koratbebisar

I fredags var jag hos Frida och hälsade på henne och hennes koratungar. Och iiih så söta dom var, jag blev alldeles kär! Tre stycken 6,5-veckors yttepyttesmå, nyfikna, sociala och pratsamma små krabater. Jag lääängtar tills det är dags för Iris (tills vidare släpar sig tiden fram med en smått odräglig igen-löpande Iris.) Eftersom det var kväll och mörkt var det svårt att få bra bilder, men man ser ju ändå hur söta dom är!

Kikar fram bakom min rygg


Fnooh!


Kikar upp från Fridas knä


Nebbiolo var helt vild i den här tennisbollen


Sa jag att jag blev kär?


Spännande med popcorn!


Mamma Maja och Chica (tror jag det är...)




3 comments:

S*Curls 'n Claws Cornish Rex said...

Oj vilka små sötnosar! Förstår att du blev kär! =)Men... hur ser man skillnad på dom där små liven? Hopplöst ju... =(
Antar att hon har märkt dom på nåt sätt i alla fall. =)
Spännande att Iris ska få träffa snyggingen snart! Inte långt kvar nu ju!

Anonymous said...

Men vad söta! Helt underbara. :)

Julia said...

ja visst är dom ljuvliga!