Thursday, October 25, 2007

Höstpromenad

Förra helgen var jag och Emma ute en sväng med katterna. Jag förstår mig inte alltid på dom. Ofta står dom vid ytterdörren och talar om att dom vill gå ut. Väl ute går dom till första bästa dörr, ungefär som att dom fort som attan vill in igen! Det är mjaooo och darr och stora ögon men ändå oftast en höjd svans med den lilla böjen på, så jag tror ändå att dom tycker det är roligt (jag hoppas det!). Men det är svårt att känna igen katterna som skuttade så fint i koppel i Botan eller som galloperar omkring fritt på landet...





Det är oftast grymt svårt att fota Iris ute - hennes vita päls krånglar till det. Men hon tycker iaf om att komma upp i någons famn för att värma tassar och hämta andan emellanåt. Bona vrider sig mest som en daggmask...


*spring-spring*


1 comment:

Jojo said...

Javisst är det gulligt när dom har en glad knorr på svansen! Fin bild på katten mitt i språnget :)