Tuesday, July 10, 2007

Hemsida

Nu har jag på enklast möjliga sätt (med färdiga mallar och jobbig reklam eftersom det är gratis) ordnat en hemsida åt Prinsgatans. Den är inte färdig än; dels ska det läggas in lite mer och dels ska uppfödare Lise skriva en del av innehållet. Men nu finns det åtminstone en fungerande sida som handlar om Prinsgatans uppfödning, där Iris för tillfället är den enda katten som har en aktiv roll. Iih, tänk att hon ska få kattungar! (fast inte än. Mer info om det på hemsidan. :) Klicka här för att spana in den. Om man vill får man gärna ge konstruktiv kritik.

2 comments:

Anna-Stina said...

Jag tycker hemsidan ser mycket trevlig ut! Det behöver ju inte alls vara någon avancerad sida, det du satt ihop räcker jättebra, tycker jag. Huvudsaken är att den är stilren och har fina bilder, inte en massa blippande, konstiga bilder och konstig navigering.

Mycket fint! :-)

Julia said...

tack så jättemycket, kul med respons! För mig var hemsidorna helt avgörande när jag letade uppfödare så jag tycker att det är jätteviktigt att det finns en och att den fungerar, är lättnavigerad och - som du säger, att den är så stilren som möjligt.