Monday, July 9, 2007

Balkongen

Såhär såg det ut i hallen när jag tog med en spontanbesökande halvavlägsen långtbortboende släkting på Liseberg i lördags:



Och så här såg det ut när jag kom hem på kvällen!







Det är mina fantastiska föräldrar som har gjort ett jättejobb (för det är ingen i familjen som är sådär käckt superpraktiskt lagd) och det var långt mer än jag väntade mig (bad om hjälp bara)! Helt fantastiskt! Nu ska det bara på någon slags nätlösning till tak, ifall dom skulle få för sig att klättra. Och så ska det klippas av lite buntband och inredas så att det blir mysigare. Det har varit mulet, regnigt och blåsigt men katterna springer ändå ut på balkongen med svansarna rätt upp i vädret när jag öppnar, dom fullkomligen älskar det!

Iris sniffar på den spännande ute-luften


Den provisoriska utsiktsplatsen. Om man ställer sig på baktassarna så går det bra att se ut. Men än så länge är golvet så otroligt spännande att pallen inte används så mycket.


Det är inte precis bästa balkongvädret. Man blir blöt om tassarna!

1 comment:

Anna-Stina said...

Det ser verkligen jättebra ut med balkongen! Vad skönt att få hjälp!