Friday, May 18, 2007

Ballongjakt

Har varit lite dålig på att småuppdatera sådär som är trevligt, här kommer nåt slags mellantingskompromiss-update. Just nu är katterna på landet med föräldrarna, jag har åkt hem eftersom jag ska upp till Dalarna på bröllop imorgon. Möhippan för den blivande bruden hade vi här förra veckan med tema schlager och katterna var givetvis ett uppskattat inslag! Dom var alldeles vimmelkantiga av allt ståhej efteråt, men valde själva att vara med hela tiden - gå in i ett annat rum var det inte nån fråga om - då kunde man ju missa något roligt!

Av möhippan finns spår i form av små, blå, glittriga paljetter över hela lägenheten. Och ballonger. En stund varje dag blir det brottningsmatch med dessa stora leksaker. Jag är smått förundrad över att inte en enda en har gått sönder, trots att det används både klor och tänder!











Bona får oxå vara med här, det var ett tag sen. Det är så mysigt, hon har blivit så kelig efter att hon löpte första gången! Härligt med en till goskatt! Här sitter hon och spanar på Iris ballonglek.



Och alltid blir bilderna blixtiga eller suddiga. Men jag antar att jag borde sluta ursäkta mina bilder nu. Jag håller på och lär mig och ibland blir det bra, men vardagsfotona får oxå gå bra!

1 comment:

Anna-Stina said...

Vilka duktiga katter med ballongerna! Där ser man att de är mycket försiktigare med klor och tänder än man tror!