Tuesday, April 1, 2008

Tills vidare...

... ja, tills jag har fått ordning på kameror, tagit nya foton osv (typ, till helgen - kanske förr) så får jag helt enkelt bidra med de bilder jag har. Mer på vuxenkatt än ungar den här gången!

Det kom ju snö, och Bona var ute och provade den. Hyfsat skeptisk, kan man väl säga...


Usch, hur ska man ta sig tillbaka nu då? Jag har ingen lust att gå i det där kalla igen!


Sen kom det ännu mer snö, och då såg katthyllorna ut såhär!


Småskrotarna kryper ihop på nya favvosovstället i fönstret. Förresten börjar dom bli rätt stora... När dom ligger i knät är det i princip omöjligt att lyfta ner allihop på en gång som jag kunde innan t.ex.


Bona provar katthyllan när lite snö har smält undan.


Men HUR ska man ta sig ner härifrån utan att landa i snön!?


Bona hälsar att hon är glad att snön nu är borta och att man faktiskt kan sitta en bra stund på balkongen och titta på alla trevliga fåglar. Kattungarna har inte vågat sig ut än, vi får se om det händer. Dom är däremot väldigt pigga på att utforska trapphuset - det börjar bli svårt att ta sig in när jag kommer hem!

No comments: