Tuesday, February 5, 2008

Liten Livia



Kattungarna uppskattar inte att bli upplyfta än, så jag försöker mest att pyssla med dom i boet, men när jag t.ex. ska väga dom måste jag ju lyfta upp dom. Och så försöker jag ibland ta individuella foton på bebisarna och just när jag gjorde det igår så blev Livia så trött att hon nästan somnade i min hand - fast hon egentligen hade tänkt protestera över det hela! :)



Rätt okej, det här ju


Kikar lite


Tycker att rynkorna i pannan är så vansinnigt söta!




Liten med stora öron


Börjar bli trött... svårt... hålla ögonen öppna...

4 comments:

The curly gang said...

Hej matte Julia och småbissar
Vilka fina bilder..
*potevink* från pappa Fozzy

Jojo said...

Vilken fin teckning hon har på huvudet! Påminner om min Ripley. Så söta bilder!

Julia said...

tack för hälsningarna! Iris och bebisarna hälsar till pappa!

jojo - jag tycker oxå att Livia påminner om Ripley, fast hon har inget hjärta på ryggen.

asdf said...

Hej Julia. Vilka katter, kors och tvärs och överallt! (Du skulle kanske valt barmorskelinjen istället.)
Men de är faktiskt ganska söta.
Hoppas du hinner med allt nu. Har du haft något sportlov?
Jag har varit i Köpenhamn två dar och sen ett dygn hos Petter i Malmö. Han har skaffat fiskar och hans 16-17 år gamla tarantella "Gojme" lever än!
Må så gott! Vi ses om fyra veckor på lökpackarhelgen.