Saturday, September 8, 2007

Fjädrar is the shit

Idag har jag varit en sväng på kattutställningen i Mölndal. Där fanns massa snygga cornishar, bl.a. Iblis och Pixie som ju båda har en blogg (länkade till här till vänster). Pixie blev champion så stort grattis till henne! Att fotografera gick som det brukar, så det får bara bli några få bilder här.

Sötaste snowshoe-bebisarna:

Pixie


Pixie tycker om sin matte!




Jag, som inte skulle göra av med några pengar den här helgen lyckades snabbt bränna ett par sedlar. För det fanns ju en billig elementsäng, och fjädrar.



Ingick det sömnmedel? Såhär såg Iris ut efter två minuter...


Sen kom Fjädern fram... och då blev det fart!





3 comments:

Pixie-Belle said...

Bilder på mig! Underbart! Matte var väldans snabb med att spara ner bilden där Alexey håller i mig. Den är kanon! Han tittar sååå beundrande på mig! Den där elementsängen ser go ut, det är synd att vi inte har några element...

Julia said...

ni kanske kan ha en tak-hängmatta? :)

Jojo said...

Lekbilderna är ju helt underbara! Snyggt fångat :)