Saturday, April 12, 2008

Caesar och Julius

Caesar är den förstfödde i kullen och Julius kom allra sist. Caesar flyttar till Varberg och kommer att flytta först av alla. Julius har inte någon ny husse eller matte än så det återstår att se var han kommer att hamna.

Caesar

Kameran är såå spännande!



Så gott att bitas när det kliar i tänderna! (jag vet att jag inte borde tillåta det alls, men ni ser ju hur söt han är? Vem kan motstå det då?)







Julius (eller Julle, Justus och Linus som han oxå kallats i veckan av olika besökare. Kärt barn har många namn!)






3 comments:

Anonymous said...

hej! jag har kikat in på din blogg ett bra tag nu och undrar lite.. hur mycket kostar dina kattungar ungefär? och jag har läst att det bara är julius som inte har något nytt hem än?

tycker dina katter är bedårande söta och vackra. väntar ständigt på uppdateringar som jag kan läsa eller titta på :)

/maria (http://killerpussy.blogg.se)

Anonymous said...

Hejsan! Roligt att du är intresserad! Det stämmer att det bara är lille Julius kvar (och han är heelt ljuvlig, men det tycker förstås jag att alla ungarna är! :) fin blogg har du oxå! Det enklaste är nog om du mailar uppfödaren (jag är fodervärden), Lise på: prinsgatans.cornish.rex@gmail.com så får ni börja med att prata vidare. Känns det bra så hörs vi oxå på mailen, hon kan ge dig min adress. Må så gott!

/Julia

Anonymous said...

tack så mycket för informationen! jag och min sambo tycker julle är helt underbar :) ha det så underbart med de små liven, och åter igen - tack!

/maria