Monday, December 10, 2007

Vardagsbestyr

Jag har ju en dam här hemma som tycker att dammsugaren är bland det bästa som finns. Ibland blir det lite jobbigt att dammsuga eftersom Bona helst vill att jag ska dammsuga bara henne, hela tiden. När jag stänger av spinner och klagar hon högljutt om vartannat!




När hon tycker att jag har dammsugit golvet eller nåt annat alldeles för länge ger hon upp och går och lägger sig i klösträdet. Men det gäller att hålla vakt - när man minst anar det kommer ett nytt bra tillfälle att slänga sig på mage framför fötterna på matte!


Iris gillar inte dammsugaren men värme av alla slag. Element, badrummet när jag duschar/badar och lampor är populära. Såhär kan man tydligen oxå sova...




Trött




2 comments:

Anonymous said...

Vad skojig Bona är med dammsugaren! Helt otroligt! :)

S*Curls 'n Claws Cornish Rex said...

Lilla söta dammsugarkissen Bona, va go hon är! Så spännande att ni ska få små kissebebisar snart, får nog försöka ta mig neråt GBG då och hälsa på och gosa lite! Vill önska er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram Annelie