Friday, January 23, 2009

Och så syskonbarnen

Ursäkta denna massiva bildbombning, men jag fortsätter medan jag ändå håller på... Som ett avslut på alla inlägg som firar "kattungarna" så kommer här lite nya bilder på deras syskonbarn, Gustens ungar. Kullen finns hos Anne Ericsson, på S*Avecs. Hemsidan fungerar inte för närvarande, men jag slänger in länken ändå, så finns den till senare.

Vågar inte skriva ut namnen på ungarna än, då jag inte vet om dom är fastställda, men C-kullen kan jag iaf avslöja att det är.















4 comments:

Anna-Stina said...

Ja, helt ljuvliga är dom... :-)

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

Ljuvliga ja, speciellt den lille molntussen.....
Mormors mor

Lise Blomqvist said...

Blir helt tagen, hjärtnupen och gråtfärdig.
Dessa ljuvliga små!
Tack Julia för att du lägger upp
desa bildserier om katterna. Jag
blir glad - och vemodig
när jag följer deras uppväxt och
utveckling.
Och, tänk vilken glädje de sprider
i sina nya familjer!!

Stormamman Lise /Prinsgatans