Thursday, March 6, 2008

En länk

Tyvärr har jag inga nya bilder att bomba med idag - mitt upplagringsutrymme på picasa (som jag avänder som bas för att lägga upp bilder här på bloggen) har på något märkligt vis krympt nåt alldeles väldigt dom senaste veckorna, har eventuellt något att göra med de flera hundratals bilder som det har blivit på kejsarkullen...

Men jag kan däremot länka till Lises blogg - tillika Iris ägare. Där finns bl.a. några bilder på de sex småttingarna som Iris mamma Mette Marit fick för fem veckor sen, och annan trevlig läsning.

Hoppas återkomma med lite bilder här så snart som möjligt, men kan meddela att det är fart och fläkt och snart har jag nog kattungar både högt och lågt (dom gör sitt bästa redan nu...), helt underbart att se dessa små yrväder utvecklas från dag till dag!

No comments: